ایرساایرسا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

فرشته کوچولوی من ایرسا

اولین بار

1393/5/23 15:05
نویسنده : مامانی
207 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااام الههی من قربونت بشممممممممممم به خدا الان دارم از خوشحالی گریه میکنممممممم... امروووز برای اولــــین بااااااااااار به من گفتی ماما الهــــــــــــــــــــــــــی من فدات شم خاک زیر پات شمممممممم... ووووویی انقــــــــــــــــــد بووووووووووست کردددددددددددددم گریت گرفــــــــــــــــــت.... ایرساااااااااااااااااااااااام خیلی باهووووووشه قربونش بررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممم... خیلی حس خوبیه که کسی مخصوصا بچت مامان صدا کنه خیلی محبت ♥♥♥♥♥♥♥ ایررررررررررررساااا♥♥♥♥♥♥♥♥

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی
25 مرداد 93 8:01
سلام عزیزم. خدا انشاالله برات نگهش داره.دقیقاً حستو درک میکنم واقعاً قشنگه که بچت برای اولین بار بهت بگه مامان رها هم وقتی به من گفت مامان من میخواستم از خوشحالی پر دربیارم رها 24 خرداد گفت. قربوووووون رهاااااااااااااا جووووووووون
آیناز
1 شهریور 93 8:58
سلام خوش به حالتون من که فعلا جزو مامانای منتظرم رادین من خیلی وقته بابا میگه ولی از مامان گفتن خبری نیست
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
21 شهریور 93 18:56
ای جااااااااااااااااااااان